Palvelusetelistä tiedolla johtamiseen.

Me olemme Vaana

Johtava palvelusetelijärjestelmä

Vaana on suomalainen perheyritys, jonka tehtävänä on turvata suomalaisten hyvinvointi parantamalla sosiaali- ja terveyspalveluiden kilpailukykyä.

Ratkaisumme parantavat kansalaisten päätäntävaltaa, nopeuttavat palveluiden saatavuutta, tehostavat kilpailua ja säästävät kustannuksia.

Vaana ja työsuhde-eturatkaisuja tarjoava Smartum yhdistivät voimansa, kun Vaana Oy osti Smartum Oy:n liiketoiminnan. 1.11.2022 oli uuden yhtiömme ensimmäinen päivä ja jatkossa toimimme yhdessä nimellä Smartum Oy. Vaana jatkaa yhtiön aputoiminimenä ja näkyy esimerkiksi tuotenimissä. 

Yhdistymisen myötä pystymme tarjoamaan entistä kattavamman ja monipuolisemman valikoiman suomalaisten hyvinvointia, työkykyä ja kokonaisvaltaista terveyttä edistäviä palveluita.

 

Pikalinkit palveluihimme

Oletko saanut palvelusetelin?

Ratkaisumme

Markkinoiden modernein ja kustannustehokkain ratkaisu palvelusetelin hallinnointiin.

OmaVaana

Järjestelmämme avulla kunnan tai hyvinvointialueen työntekijä hallinnoi palveluseteleitä helposti ja nopeasti, palveluntuottaja veloittaa setelit ja kuntalainen vertailee sekä valitsee itselleen sopivan palveluntuottajan.
KÄYTÖSSÄ

Ratkaisu juuri teille

Haluaisitteko kokeilla muunlaista monituottaja- tai valinnanvapausmallia? Asiantuntijamme auttavat teitä löytämään ja rakentamaan juuri teidän kuntaanne tai hyvinvointialueellenne sopivat ratkaisut.
KYSY LISÄÄ

Ketkä käyttävät palveluitamme?

Tutustu asiakkaidemme palvelusetelitarinoihin.

Case Porvoo

Palveluseteli laajensi hoitovalikoimaa

Palvelusetelin käyttöönotto on tarjonnut Porvoon seudun asukkaille uusia hoitovaihtoehtoja kustannustasoa nostamatta.

Lue koko tarina

Case Kuopio

Palveluseteli lyhensi jonoja

Palveluseteli lyhensi suun terveydenhuollon jonoja Kuopiossa.

Lue koko tarina

Case Vaasa

Palveluseteli toi helpotusta arkeen

Palveluntuottajan näkökulmasta palveluseteli on helppokäyttöinen ja palvelulle on kysyntää.

Lue koko tarina

Asiakkuustiimimme vastaa kaikkiin kysymyksiinne

Pirauta tai lähetä meille sähköpostia.

Kati Toivola

Asiakkuuspäällikkö

kati.toivola@vaana.fi

Kehuttu asiakastukemme on aina apunasi

Asiakastuen yhteystiedot:

asiakaspalvelu@vaana.fi
Huom! 1.7.2023 alkaen palvelemme ainoastaan sähköpostitse.

Huom! Tarkista asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat tästä.

Smartum Oy
Yrjönkatu 11 B, 00120 Helsinki

.